"Depression" after vacations

Monday, September 01, 2014


I wonder if i´m the only one that always suffers for "depression" after vacations?

Returning to our daily routine it's so hard, we just want to go back and be relax, enjoying life and don´t worry about nothing serious. I believe i still haven´t found that "thing" that makes me wake up every day with joy. 


I know i´m a very lucky person, i had everything during my life, all the conditions to study, to follow what i like but i think there´s always a time in our life, when we feel that we need more and i know now that i´m on that time in my life.

Well, returning from holidays is always hard and when we are more sad, we always start to wonder about our life, our needs, what we need to change, but...this is my thought for today.



...



Pergunto-me se serei a  única que sofre de "depressão" pós férias?

Voltar a nossa rotina diária é tão difícil, só quero voltar atrás e relaxar, aproveitar a vida sem me preocupar com nada sério.

Eu acredito que ainda não descobri aquela "coisa" que me faz acordar todos os dias com alegria. Tenho consciência que sou uma pessoa com muita sorte, nunca me faltou nada na vida, sempre tive todas as condições para estudar e seguir o que eu gostava, mas eu acho que há sempre um momento nas nossas vidas em que sentimos que precisamos de mais e, agora sei, que estou nesse momento da minha vida.

Bem, voltar de férias é sempre difícil e quando estamos mais tristes, começamos sempre a questionar-nos sobre a nossa vida, as nossas necessidades, o que precisamos mudar, mas... é este o meu pensamento para hoje.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe